2009. november 3., kedd

Zselenszky - Ha a szirmunk hull

ElőadóZselenszky
CímHa a szirmunk hull





Szép, mint festményen egy táj
Ha benne vagyok, fáj
Ha fölötte, meg nincs értelme
Menj, vidd el mindenem
De mindenséggé lennünk
Rémlik, nem így kéne

Már sokadszor követem el
Hogy égnek látlak
Ellened vagy ellenem, még nem tudom

De azért jó a testekkel
Ez a torna
Mert ha szirmunk hull
Biztos, hogy csak felfelé, a Nap felé

Nézd, a gesztusokért kár
Tudod, minél szebb az ember
Annál szörnyűbb nézni
Menj, egy másik Földön majd
Ha lesz egy újabb start
Nem foglak a rajthoz hívni

Már sokadszor követem el
Hogy égnek látlak
Ellened vagy ellenem, még nem tudom

De azért jó a testekkel
Ez a torna
Mert ha szirmunk hull
Biztos, hogy csak felfelé, a nap felé

Már sokadszor követem el
Hogy égnek látlak
Ellened vagy ellenem, még nem tudom

De azért jó a testekkel
Ez a torna
Mert ha szirmunk hull
Biztos, hogy csak felfelé, a nap felé

Te önmagad nem bírtad
Látni bennem
Azért törtél száz cserépnél
Többre engem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése